تیرآهن
نوشته شده توسط : شهرآهن

تیرآهن و انواع آن
تیرآهن از مهمترین نوع پروفیل های ساختمان به شمار می رود به همین خاطر است که خرید تیر آهن نیز مهم تلقی می شود. تیر آهن به دو صورت معمولی است که با علامت اختصاری I ویا NP نوشته شده و تیر آهن بال پهن نیز با علامت H و یا IPB نوشته می شود که ارتفاع و بال آن مساوی می باشد. تیر آهن نوع اول معمولی بوده ارتفاعی معادل 80 تا 600 میلی متر دارد که البته این نوع تیر آهن بیشتر عرضه می شود ومورد استفاده ی عموم قرار می گیرد.

وزن تیرآهن

موارد استفاده ی این نوع تیر آهن در ستون ها، خرپا ها، نعل درگاه ها، بیم ها، پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری است. خرید تیر آهن مهم است چرا که تیرآهن از مهم ‌ترین پروفیل های ساختمانی است که اغلب در پروژه‌های صنعتی هم کاربرد دارد. در هنگام خرید تیر آهن دقت کنید که تیر آهن به سه صورت تیر آهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)، تیر آهن INP (استاندارد چین و روسیه) و همچنین تیرآهن IPB (بال پهن) یافت می‌شود. تیر آهن IPE و INP ارتفاعی معادل 80–600 میلی متر و تیرآهن IPB ارتفاعی برابر با 100–1000 میلی متر دارد. تیر آهن معمولی و البته استاندارد I شکل در ایران موجود می باشد. این تیر آهن بر طبق استانداردهای اروپا تولید شده و ضخامت بال آن ثابت می باشد.

 

قیمت تیرآهن 
برای اطلاع از وزن تیرآهن , قیمت تیرآهن اصفهان کارخانه , قیمت تیرآهن اهواز , قیمت تیرآهن در تبریز , قیمت تیرآهن دست دوم , انواع تیرآهن , قیمت تیرآهن بناب به فروشگاه اینترنتی شهرآهن مراجعه نمایید.

 

تیرآهن چیست ؟
تیرآهن اساسی ترین پروفیل ساختمانی است که بعضا در پروژه های صنعتی نیز کاربرد دارد.

خرید تیرآهن به سه صورت یافت می شود:

1. تیرآهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)

2. تیرآهن INP (استاندارد چین و روسیه)

3. تیرآهن IPB (بال پهن)

تیرآهن IPE و INP به ارتفاع 80-600 میلیمتر و تیرآهن IPB به ارتفاع 100-1000 میلیمتر تولید می شود. کاربرد تیرآهن در ساختمان به صورت ستون، خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود.

تیرآهن IPE
این تیرآهن معمولی و استاندارد I شکل در ایران وجود دارد. این تیرآهن طبق استاندارد اروپا تولید می شود و ضخامت بال آن ثابت است.





:: برچسب‌ها: تیرآهن , خرید تیرآهن , قیمت تیرآهن , وزن تیرآهن , تیر آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: